Danes se lahko okvirje za slike kupi marsikje, a to, da damo sliko v okvir, nikakor še ne moremo imenovati okvirjanje slik. Slednje namreč predstavlja pravo mojstrstvo, ki ga ne obvlada vsak, saj gre za izdelavo okvirja po meri slike. To ne pomeni le, da se profili oziroma letvice prilagodijo izbrani sliki glede na dimenzije, ampak tudi to, da se ji prilagodijo po barvi in drugih lastnostih.
Izbira in razrez paspartouja
Okvirjanje slik pa ne vključuje le izbire in nameščanja samega okvirja, ampak tudi različne druge storitve s tega področja. Ena od pomembnih je izbira, priprava in razrez paspartouja. Gre za rob papirja med okvirjem in samo sliko oziroma podobo, z njim pa lahko še dodatno poudarimo umetnino, ji damo prostor, da zadiha. Ustrezen pasaprtou je tako zelo pomemben.
Najbolj pogosto je rob okrog slike oziroma paspartou v črni ali beli barvi, vendar so možne tudi vse druge barvne kombinacije, ki se jih izbere glede na barve na sami umetnini in tudi glede na barvo izbranega okvirja. Tako lahko podoba res zažari in se na pravilno izbrani podlagi pokaže v najlepši luči. To, kateri paspartou bi bil najbolj primeren, je odvisno od vsake slike posebej, zato so za pravilno izbiro pomembne predvsem izkušnje, seveda pa se pri tem upošteva tudi želje naročnika in izbere tak pasapartou, ki naročniku najbolj ustreza.
Kaširanje, napenjanje platen in druge storitve
Vsak mojster, ki obvlada okvirjanje slik, pa obvlada tudi vse druge s tem povezane storitve. Poleg že omenjenega razreza paspartoujev k temu recimo spada še kaširanje, pri katerem gre za utrjevanje oziroma lepljenje slike na podlago. S tem se slike zavaruje pred gubanjem, do česar sčasoma velikokrat pride, če za kaširanje ni bilo predhodno ustrezno poskrbljeno.
Pri oljnih slikah oziroma slikah na platno je treba ustrezno poskrbeti za tega. Nujen je podokvir in ustrezen sistem za napenjanje platna. Z leti namreč to postane bolj ohlapno, zato ga je treba vsake toliko časa malce zategniti oziroma celo ponovno napeti.